Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitamme suoraan liikkeestämme Pirkanmaan alueelle.
Muualle Suomeen menevät tilaukset Toimitamme DataFloran ja TeleFloran kautta. Tällöin noudatamme kyseisen yrityksen toimitusehtoja. Ehdot löytyvät yritysten kotisivuilta.

Kuljetushinnat

Pirkanmaan alueen kuljetukset:
5,90 € Tampereen alue (Lukuunottamatta Teisko ja Kämmenniemi)
17 € Koko muu Suomi (Nokia, Ylöjärvi, Lempäälä, Kangasala -alueille toimitamme kukat mahdollisuuksien mukaan omalta kaupaltamme) Kukkanetti pidättää oikeuden perua tilauksenne, jos vastaanottajan toimitusosoite sijaitsee kaukana lähimmästä toimittavasta kukkakaupasta eikä tilaajan maksama kuljetushinnaston mukainen hinta riitä kattamaan kuluja. Tämän jälkeen maksettu kokonaishinta palautetaan tilaajalle.

Toimitusaika

Arkena ennen klo 12.00 tilatut tuotteet toimitetaan vastaanottajalle saman vuorokauden kuluessa. Klo 12 jälkeen tilauksiin soitto ensin puhelimella.

Lauantaitoimitukset on hyvä tarkastaa puhelimella ennen tilauksen tekemistä. Kuljetusmaksu Tampereen lähiseudulle 15 €

Pyhinä emme normaalisti toimita kukkia. Voit tarkastaa mahdollisuuden kukkien toimitukseen Tampereen lähiseudulle puhelimitse. Kuljetusmaksu 20 €

Hautajaistilaisuuksiin kukkatilaukset vähintään 2 vrk ennen toimitusta. Mukaan tilaukseen surukorttiin tuleva teksti ja tarkka siunauksen kellonaika.

Asiakaspalvelu puh. 03 344 0592

Tuotteet

Pirkanmaan lähialueille tilatut tuotteet tulevat suoraan omasta valikoimastamme. Muualle Suomeen tilatuissa tuotteissa pyrimme mahdollisimman samankaltaiseen lopputulokseen kuin verkkosivujemme kuvissa. Kuitenkin kukkakauppojen valikoimat ja sidontatyylit poikkeavat toisistaan, joten lopputulokset ovat aina hieman erilaisia. Korvattavat kukat ja tuotteet korvaamme aina mahdollisimman samanlaisilla.

Vastaanottajan tiedot

On tärkeää, että tilaaja laittaa vastaanottajan tiedot huolellisesti tilauskaavakkeeseen. Pyrimme aina toimittamaan tilatut tuotteet oikeaan osoitteeseen sovittuna aikana. Mikäli vastaanottajan osoitetiedoissa, ovikoodissa tai puhelinnumerossa on virhe, jonka vuoksi lähetystä ei ole pystytty toimittamaan,, ei kukkanetti ole velvollinen palauttamaan tilauksen kuluja tilaajalle.

Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, kun lähetystä toimitetaan, vastaanottajan postilaatikkoon jätetään yhteystiedot, mistä paketin voi noutaa. Kuljetusmaksu sisältää yhden toimituskerran.

Peruutus

Peruutus on aina tehtävä mahdollisimman pian ennen tilauksen tekemistä. Mikäli toimitusta on alettu jo valmistelemaan, peruutus ei onnistu.
Peruutuksissa heti soitto asiakaspalveluumme puh. 03 344 0592

Reklamaatio

Kukat kuuluvat tuoretuotteisiin, joilla ei ole kuluttajansuojan mukaista palautusoikeutta. Mikäli kuitenkin tuotteessa on havaittu virhe, on se välittömästi toimituksen saapumisesta toimitettava välityksen tehneeseen kukkakauppaan asian selvittämiseksi.
Jos tuotteessa on ilmennyt virhe, toimittaa kukkavälityksen tehnyt liike uudet kukat ilmaiseksi vastaanottajalle. Mikäli viallisia kukkia ei ole toimitettu ensitilassa välittäneeseen liikkeeseen, reklamaatio ei ole mahdollinen